Onlangs vertelde Riemer Rijpkema en Marie-Louise Buckens in Meeting Magazine over de aanpak van YOIN excellent meeting places. De vernieuwde propositie en onderdelen die kwaliteit laten werken voor locaties. Een krachtig marketingmiddel om je te onderscheiden en leads te genereren.
"We kijken naar het hele plaatje. Aspecten zoals kwaliteit, veiligheid, bereikbaarheid, flexibiliteit, en het functioneren van de gastheer of -vrouw zijn net als 10 jaar geleden nog steeds belangrijke factoren. Nieuw is dat tijdens de tweejaarlijkse audits ook moderne ontwikkelingen zoals de faciliteiten voor hybride en online events worden meegenomen aldus Riemer. Marie-Louise vult aan; "Ook is er aandacht voor soft skills zoals de scholing van het personeel. Via een digitaal dashboard kunnen de locaties inzien waar de verbeterpunten liggen en benchmarken met de andere deelnemers." Daarnaast voeren de locaties ook een zelfaudit uit en krijgen ze een mystery onderzoek aangeboden. Deze toetst de locatie door de ogen van een potentiele opdrachtgever.
Klik op de foto voor het hele artikel dat je leest in slechts 4 minuten.